Veronika Hešíková, FOTO: Uniqa
Spread the love

Finanční dům UNIQA posiluje komunikační tým o bývalou televizní novinářku. Na pozici tiskové mluvčí a senior specialistky na earned media nastoupila Veronika Hešíková. Bude zodpovědná za strategii komunikačních kampaní, prohlubování vztahů s novináři a posílení veřejné viditelnosti značky UNIQA.

Hešíková má úzce spolupracovat s vedením společnosti, marketingovým a digitálním týmem i externími agenturami.

Přichází s více než osmiletou zkušeností z oblasti marketingu, PR a médií. Působila jako vedoucí komunikace a tisková mluvčí místopředsedy vlády nebo jako reportérka zahraniční redakce České televize.

Zkušenosti má i z mezinárodního soukromého sektoru – v izraelské technologické společnosti operující na evropském trhu vedla marketingový tým a zaměřovala se na strategické řízení́ projektů nebo rozvoj klientských vztahů.

„Veronika přináší do UNIQA unikátní kombinaci zkušeností z médií, státní správy i mezinárodního technologického prostředí. Jsme přesvědčeni, že její strategický přístup, schopnost pracovat s daty a cit pro veřejnou komunikaci výrazně posílí finanční dům UNIQA v jeho směřování,“ říká ředitel brandu, marketingu a komunikace Jakub Drobec.

„Věřím, že silná značka neroste jen z marketingových kampaní, ale i z důvěry, kterou si postupně získává. Buduje se podobně jako vztah, musí vycházet z opravdového zájmu, sdílených hodnot a otevřené komunikace. Do UNIQA přicházím s cílem vytvářet smysluplný obsah, který bude srozumitelný, relevantní a přínosný – pro média, naše klienty, partnery i veřejnost,“ dodává nová tisková mluvčí Veronika Hešíková.

Zdroj: UNIQA

By admin

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *