Spread the love

Air Bank představila 3. března 2025 svůj nový komunikační koncept nazvaný „100 důvodů“. Tato kampaň má za cíl ukázat, jak banka za 13 let své existence zjednodušila svět financí a přinesla více než stovku důvodů, proč klienti už jinou banku nepotřebují.

• Hlavní sdělení kampaně: „100x více důvodů, proč i banku můžete mít rádi“
• Air Bank má nyní 1,5 milionu klientů s nejvyšší mírou spokojenosti na trhu
• Kampaň představuje konkrétní inovace a vylepšení napříč všemi oblastmi bankovnictví

Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank, vysvětluje:
„Náš nový komunikační koncept stojí na jednoduchém principu: ukazujeme konkrétní způsoby, kterými jsme za 13 let existence Air Bank odstranili více než sto různých komplikací při práci s penězi.“

Mezi prezentované výhody patří:
• Zobrazování majitele účtu při zadávání platby
• Přehledný jednostránkový ceník
• Věrnostní výhody pro stávající klienty
• Možnost zvládnout vše v aplikaci
• Předčasné splacení hypotéky bez poplatku

Kampaň startuje 3. března sérií reklamních spotů na TV Nova a v online prostředí, doplněných o OOH plochy. Je výsledkem spolupráce agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank.

Air Bank tak pokračuje ve své dlouhodobé strategii zjednodušovat lidem práci s financemi a poskytovat výhodné a kompletní služby férově a přátelsky.

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *