Air Bank představila 3. března 2025 svůj nový komunikační koncept nazvaný „100 důvodů“. Tato kampaň má za cíl ukázat, jak banka za 13 let své existence zjednodušila svět financí a přinesla více než stovku důvodů, proč klienti už jinou banku nepotřebují.
• Hlavní sdělení kampaně: „100x více důvodů, proč i banku můžete mít rádi“
• Air Bank má nyní 1,5 milionu klientů s nejvyšší mírou spokojenosti na trhu
• Kampaň představuje konkrétní inovace a vylepšení napříč všemi oblastmi bankovnictví
Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank, vysvětluje:
„Náš nový komunikační koncept stojí na jednoduchém principu: ukazujeme konkrétní způsoby, kterými jsme za 13 let existence Air Bank odstranili více než sto různých komplikací při práci s penězi.“
Mezi prezentované výhody patří:
• Zobrazování majitele účtu při zadávání platby
• Přehledný jednostránkový ceník
• Věrnostní výhody pro stávající klienty
• Možnost zvládnout vše v aplikaci
• Předčasné splacení hypotéky bez poplatku
Kampaň startuje 3. března sérií reklamních spotů na TV Nova a v online prostředí, doplněných o OOH plochy. Je výsledkem spolupráce agentury Werk.camp a interního marketingového týmu Air Bank.
Air Bank tak pokračuje ve své dlouhodobé strategii zjednodušovat lidem práci s financemi a poskytovat výhodné a kompletní služby férově a přátelsky.
- 98/ Výhody navíc pro věrné klienty – https://youtu.be/zHwt-0Nj2RY
- 5/ Vše v aplikaci jednoduše z domova – https://youtu.be/lmgQSrpGehE
- 70/ Mimořádné splátky zdarma – https://youtu.be/krXwRNie9m0
- 89/ Na pobočku se vším – https://youtu.be/u2m9EUErdPc
- 61/ Účet a většina služeb zdarma – https://youtu.be/C1e-2ADt9D4