Jan Fišar
Spread the love

Nový pojistný program TWISTO Renta pomáhá klientům lépe zvládat finanční důsledky úrazů. Na trh ho uvádí společnost Twisto, jednička v BNPL (Buy Now, Pay Later) službách v České republice, ve spolupráci s finanční skupinou UNIQA. Oba partnery pojí dlouholetá spolupráce.

Ročně se v České republice stane více než 1,6 milionu úrazů a náklady na zdravotní péči neustále rostou. „Úrazy mohou zasáhnout každého z nás a stát se v okamžiku, kdy je nejméně čekáme. V těchto situacích často spoléháme na pomoc státu, která však bývá nedostatečná,“ říká Jan Fišar, šéf marketingu společnosti Twisto. „Proto jsme ve spolupráci s UNIQA připravili unikátní program TWISTO Renta, který klientům poskytne finanční pomoc a klid v obtížných chvílích.“

Co program TWISTO Renta nabízí?

Program TWISTO Renta poskytuje klientům finanční podporu v případě úrazu, a to jak formou pravidelné renty, tak jednorázové výplaty. V případě úrazu s trvalými následky je klientovi vyplacena jednorázová částka podle rozsahu trvalého tělesného poškození a dohodnuté pojistné částky. Ta může být až 1 000 000 Kč. Při vážném trvalém tělesném poškození (od 50 %) klient navíc získá měsíční rentu ve výši až 20 000 Kč po dobu 10 let v závislosti na zvolené variantě produktu. „Naše pojištění je flexibilní a klientům umožňuje použít získané prostředky na jakékoliv účely – ať už jde o pokrytí léčebných výdajů, náhradu ušlého příjmu, nebo splácení čerpaných prostředků na Twisto účtu,“ vysvětluje Ondřej Nový, manažer afinitního obchodu finančního domu UNIQA.

Twisto a UNIQA spolupracují již dlouhou dobu. Klienti Twista s tarifem Premium mohou například zdarma využívat cestovní pojištění do zahraničí, které kryje až šest členů domácnosti. Nyní Twisto rozšiřuje svou nabídku o program TWISTO Renta, který navazuje na úspěšnou spolupráci s finančním domem UNIQA.

Komu je pojištění určeno a jak ho sjednat?

TWISTO Renta je určen všem klientům, kteří si chtějí zajistit větší finanční jistotu v případě úrazu. Získané prostředky lze použít zcela podle potřeb klienta, ať už na úhradu léčebných nákladů, každodenní výdaje v období rekonvalescence nebo jiné finanční závazky.

Pojištění lze snadno sjednat po telefonu a je účinné již od následujícího dne. Klienti si mohou vybrat z několika úrovní krytí dle svých preferencí. „Naším cílem je nejen usnadnit lidem nakupování a finanční plánování, ale také jim nabídnout produkty, které jim poskytnou jistotu v klíčových životních okamžicích,“ uzavírá Fišar.

 

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *