Jan Bláha
Spread the love

Fio banka v nové reklamní kampani mění prostředí a aktuální spoty se odehrávají na farmě. Hlavními tvářemi jsou stále Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová, tentokrát ale v rolích Přémy a Boženky. Koncept Pro všechny pozemské radosti opět připravila agentura Jinej Gang.


Fio banka se drží osvědčené dvojice hlavních herců, kteří na své farmě chovají množství zvířat a řeší řadu bláznivých situací, se kterými si musí poradit. Humor a nadsázku těmto situacím vtiskla opět agentura Jinej Gang, která posunula předchozí tříletý koncept Pro všechny světské radosti právě do zemědělského prostředí, a to nově se sloganem Pro všechny pozemské radosti.

V hlavních rolích diváci uvidí Štěpána Kozuba a Petru Nesvačilovou. Spoty vznikly v produkci AdKolektiv, režíroval je Daniel Růžička, osvědčený tvůrčí tým se tak nezměnil. Vizuální efekty, které tentokrát v několika spotech hrají významnou roli, vznikly v renomovaném studiu UPP. Natáčelo se na farmě Prak u Českého Šternberka.

„Stávající kampaň skvěle fungovala a svou výrazností přitáhla do banky mnoho nových klientů. Chtěli jsme využít toho, že se nám s partou z Jinýho Gangu, stejně jako s herci, režisérem a produkcí tak dobře spolupracuje, a naším cílem bylo stavět na této chemii i nadále. Agentura dokázala koncept změnit a posunout tak, aby divákovi bylo stále jasné, že jde o reklamy na Fio banku, ať už díky hlavním hercům, nebo osobitému humoru, který je nám všem vlastní. Předpokládáme, že tak diváci nebudou mít s rozpoznáním žádný problém a opět se budou bavit. Připravili jsme pro ně různě dlouhé formáty spotů od více jak minutových youtube verzí až po 6sekundové bumpery, takže věříme, že si pozemské radosti užijí dosyta,“ uvádí nové spoty obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha.

V rámci konceptu Pro všechny pozemské radost bylo natočeno celkem 6 spotů, všechny diváci postupně uvidí v průběhu ledna.

Nové spoty z kampaně Pro všechny pozemské radosti jsou k vidění od 25. prosince na stanicích PRIMA GROUP, ÓČKO Group a ATMedia. V první fázi jdou do vysílání 45vteřinové spoty, které se postupně zkrátí na standardních 30 sekund. Prodloužené verze spotů jsou pak připraveny pro uživatele sociálních sítí a diváky na YouTube. Kampaň mohou diváci také zaznamenat ve formě sponzorských vzkazů na České televizi. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách a bankomatech.

 

Related Post

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *